lördag 30 april 2011

En ny kärlek

och hör och häpna, det var en maskin på GYMET!!! *tittar storögt*

Ännu mer förvånande, det är en KONDITIONSMASKIN!!! *gapar av förvåning själv*

Jag tänkte att jag skulle köra 10 minuter kondition innan pilatespasset och på Väsby-SATS har de (haft visade det sig) två stycken Technogym crosstrainers. De andra maskinerna de har är så'na som jag tycker genuint illa om, de som liksom hänger och som jag inte blir klok på rörelsen i. Det är skidåkning, trappmaskin och allt möjligt, men det är totalt omöjligt att få till den elliptiska rörelsen som jag vill ha och som jag får i crosstrainern av "rätt" sort.

Bara det att de hade bytt ut "mina" Technogymmaskiner mot en annan sort. (som jag just nu inte kommer ihåg namnet på)

Jag klev skeptisk på och lyrisk av!

Plötsligt kändes det inte så jobbigt att Väsby-SATS är det enda alternativet för träning om jag vill göra det på gym imorgon. *ler stort*

Jag ska ta ett kort på maskinerna imorgon, de är respektingivande. *haha*

Konditionsträningslycka, finns det? Jag trodde helvetet skulle frysa till is innan något sådant hände. *asg*

Jaja, DET hinner ändra sig till imorgon. *fakta*

4 kommentarer:

  1. Min konditionen har frusit till is i helvetet.

    SvaraRadera
  2. Jag är avundsjuk på dig! Skulle vilja hänga på. Imponerad!

    SvaraRadera
  3. Fru Venus, jag vet inte vad jag ska säga. Singelmammans morgonrutin kanske kan hjälpa? Eller en cykel?

    Hovdamen, vi får väl se om jag lyckas hålla i mer än en dag. *haha* Tack för pepp!

    SvaraRadera
  4. Förresten, gör det! HÄNG PÅ!!! Man kan ju delta utom tävlan och då gör det inget om man förlorar en dag eller två. Kom igen, Hovdamen! *glad*

    SvaraRadera