måndag 4 april 2011

Mer träning, konferens och Fitnessfighten!

Jag fick inte så mycket tid till träning som jag hade tänkt mig, så det blev ett något kortare pass än planerat. Å andra sidan fick jag ut mycket av den timme jag var i gymet, ett yttepyttelitet, välventilerat rum med precis det man behöver på ett gym och inte mer. *haha*

Svettig blev jag och nöjd är jag, över att jag kom iväg, om än en timme senare och en halvtimme kortare än planerat.

Nu har jag njutit av en god middag, med vin till maten och en ljuuuuuuuuuuvlig champagnesorbet till efterrätt. *slurp*

1:a maj börjar Fitnessfighten, jag har antagit utmaningen! Ingen alkohol, inte en gnutta sötsaker och massor av nyttig mat och sammanlagt 30 timmar träning väntar.

*puuh*

Jag ska försöka föra dagbok under den perioden, för att påminna mig själv om det är värt mödan eller inte. *haha* Självklart får du hänga på om du vill. Både i fighten och i bloggen. ;-P

7 kommentarer:

  1. Berätta mer om Fitnessfighten. Vad är det, gäller det hela maj? Ska du träna varje dag? Nu är jag nyfiken. Lycka till och kanske jag hänger på, nä förresten, inte helt och hållet det där med alkoholen, jag hade februari vit, så jag kanske fuskar i maj. Kram

    SvaraRadera
  2. Ok, nu hittade jag information om den där tävlingen. Jag kör nog lite vid sidan om.

    SvaraRadera
  3. Träna varje dag, en timme, efter schema som man får från ansvarig PT i utmaningen OCH följa matschema, i 30 dagar.

    Man kan delta utom tävlan om man vill, vilket betyder att man bara tävlar mot sig själv och sina egna mål. Du får hjälp hur som.

    Det där med att avstå från alkohol i 30 dagar är ingen konst, det är bara en dålig ursäkt. Fusk är upp till en själv. Det är dina regler, speciellt om du är tuom tävlan. Det är upp till dig liksom.

    Länken hittar du i texten, men det verkar du ha hittat.

    SvaraRadera
  4. Jag fegar ur... Jag nöjer mig nog med att hänga på här i bloggen!

    SvaraRadera
  5. Harvar nog lite bredvid kanske - men jädrar vilken härlig utmaning. Ska bli kul att följa med dig!!

    SvaraRadera
  6. Kul att du antagit utmaningen. 1 maj kör vi!

    //Mia

    SvaraRadera
  7. Oh, härligt Mia, en polare! *glad* Välkommen hit!

    SvaraRadera