lördag 2 april 2011

Mer träningsnotiser

Så, veckans tredje pass avklarat. *duktig jag*

Jag ville inte alls. Av flera anledningar.
Mina pass blev flyttade eftersom jag inte ville trängas på gymet i tisdags, så för att få till tre pass var jag tvungen att träna två dagar i rad någon gång under veckan. Jag är nämligen bortrest/upptagen hela söndagen och se'n flyger jag hem.

Igår körde jag det tyngre av mina pass och det skulle avslutas med kondition 20 min intervaller (som vanligt typ), jag hade bestämt tid då älsklingsmannen skulle möta upp med bilen (han var också och tränade) och mitt pass tog längre tid än jag trodde så jag hann inte med konditionsträningen. Oj vad synd om mig. *haha*

Idag tog jag mig dock i kragen och gjorde verkligen HELA passet! INKLUSIVE äcklig konditionsträning.

Jag är rätt stolt över mig själv faktiskt.

Det går okej att träna fast bihålorna ff är fulla av gegga. Och tandköttet och käkbenet värker. Jag ska ta mig igenom den här träningsperioden och ta ett steg till.

Kanske är den här Fitnessfighten en morot inför BEACH 2011? *asg*

Vem bryr sig? Jag tänker ändå inte ligga i vassen, sparrisarna får flytta på sig.

3 kommentarer:

  1. Du har verkligen all anledning att vara stolt över dig själv! BRA JOBBAT!

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är. Jag har inte tränat sen jag kom hem (jetlaggad och förkyld). Men nu ska jag försöka hinna med några pass innan operationen

    SvaraRadera
  3. Gökboet, tack! Jag njuter av flytet och styrkan! *L*

    Shamrock, var rädd om dig! Det är det viktigaste. *kramar*

    SvaraRadera