lördag 30 april 2011

Imorgon smäller det

Japp, nu är det dags.

Jag kör ett pilatespass för att mjuka upp kroppen idag och så tänkte jag köra lite kondition. Måste pressa mig själv lite på den fronten, jag tycker verkligen inte om den delen av min träning. *muttrar*

Imorgon är det allvar i Fitnessfighten. 1a dagen av 30.

Idag ser måtten ut så här, det som är startmåtten för utmaningen och som ligger till grund för värderingen av slutresultatet som mäts den 31 maj:

Vilopuls 53
Midjemått 87
Vikt 80,5

Bilder ska skrutt hjälpa mig ta senare idag, efter träningen. Dem slipper ni se. *haha*

3 kommentarer:

  1. Kan lugnt konstatera att du har en annan kroppsform än jag... Jag startade på 76,4 men med ett midjemått på 98...

    Lördagar är min vanliga vägningsdag (sedan jag körde igång med min viktminskning 1/1) så idag vägde jag mig. En nedgång efter 5 dagars Fitnessfight med 2,9kg till 73,5! Dock var var vikten jag skickade in 75,3 kg (två dagar tidigare och sedan följde två påskmiddagar :) ) men även därifrån är det ju en rejäl viktnedgång på 1,8kg på fem dagar. Hoppas du får samma snabba snart, det peppar verkligen.

    Full fart från start!

    SvaraRadera
  2. Shamrock, jag ska verkligen försöka! :-)

    Mia, WOW!!! Du är helt klart på gång. Läckert, you go girl!!!

    Jag är liksom spolformad, men med breda axlar. *haha* Lika tjock överallt och från alla håll. Jag är ff lite skeptisk, men det du rapporterar inger ändå hopp. Om att även jag ska få resultat på de här 30 dagarna. Om jag håller mig till programmet. *s*

    SvaraRadera