fredag 22 april 2011

8 dagar kvar

Om allt går enligt planen, ska vi få våra tränings- och matscheman imorgon.
Jag antar att det kommer att bli lite frågestund under veckan som är kvar, för att klargöra både övningar och måltider.

Den 30/4 ska bilder och mått skickas in på dagsformen. Dagen innan de 30 dagarna börjar.

Jag har iofs redan skickat in både bilder och mått redan, det gjorde jag när jag anmälde mig, men det kan ju ha hänt en del sedan dess så "tävlingsmåtten" blir de som rapporteras den 30/4. *puh*

Själv har jag gått upp typ 1 kg?!?

Och midjemåttet är detsamma än så länge.

Sötsuget är ganska litet, men jag slåss varje dag med det där monstret som vill äta hela tiden. Bara stoppa saker i munnen för att. Inte för att jag vare sig är hungrig eller i behov av något att tugga på.

Vikt, midjemått och vilopuls. Det ska rapporteras. Om en vecka.

8 dagar kvar. Imorgon har jag avbokat spinningpasset till förmån för hojåka med bästa Göran. Det får bli en rask promenad på förmiddagen istället.

Jag har ätit godis idag. Kunde inte motstå skrutts påskägg. 10 bitar har jag vräkt i mig.
Och så en ostsmörgås och en kant brieost med prosciutto.
Kunde liksom inte hejda mig när jag väl började.
Som vanligt.

Nu är det hänglås på kakhålet.

*vinkar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar