tisdag 26 april 2011

4 dagar kvar - nu har jag fått dem!!!

Kost- och träningsprogrammen har nu dykt upp i min mejlbox.

Jag kommer att bli vansinnigt j-a JÄTTETRÖTT på makrill och tonfisk. *mår illa*

Jag är lite skeptisk till effektiviteten på träningsprogrammet i början, jag tränar mycket "hårdare" än så nu. Å andra sidan så blir det fler övningar i rad utan vila, så jag ger det en chans. Jag får ju lägga på vikter själv och det går att variera svårighetsgraden. Korrekt utförande är trots allt A och O.

Det ska ändå bli lite skönt att byta program nu. Det har varit nödvändigt i ett par veckor, men jag har väntat eftersom 1a maj är på ingång. Ser på programmet att jag nog skulle vilja lägga till rygg/axelövningar, annars kommer nog målet att göra chins utan assist att försvinna bort i horisonten. *haha*
Here we go!

TJOHOOOOOOOOOOOOO!!!

5 kommentarer:

  1. Tur att jag inte hoppade på det då... äter varken tonfisk eller makrill.;)
    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Njae, det är ett kostprogram som är anpassat till att jag inte äter mjölkprodukter, så det är mellanmålen som ser ut så för mig. För er normala människor har jag fattat att mellanmålen innehåller mycket keso och kvarg och så'nt äckelpäckel.

    SvaraRadera
  3. F'låt att jag är så oartig, snacka om fokuserad på uppgiften. *haha*

    Tack, Chrissan!

    SvaraRadera
  4. Jag kommer äta mer keso och kesella än jag gjort någonsin :)

    Jag tror att träningsprogrammet är lagt på en nivå som alla ska klara av och att man senare kan bygga på det så att det blir svårare. Jag har lagt till lite saker och ändrat några övningar något och det kommer jag fortsätta med för att det ska passa mig. Som du säger, vikterna styr man ju över själv.

    SvaraRadera
  5. Du har säkert helt rätt där, Mia. Lite kul att du ligger en vecka före (nästan). Du vet vad jag går igenom se'n. *haha*

    SvaraRadera