söndag 24 april 2011

Dagens misslyckande

Det där med maten sket sig styggt.

Från det att jag skrev det förra inlägget och en timme framåt, utvecklade jag feber och frossa och illamående. Åt mitt mellanmål strax före kl.16, men ställde in spinningpasset strax efter. Vid 18 ringde bästa Göran och då var jag ännu ynkligare och ställde in vår middagsdejt.

Nu ligger jag under filten, i soffan, äter godis och tortillachips och tittar på dåliga tv-program. Vill bara sova och skiter i vilket rent ut sagt.

Så det kan bli på bara en timme.

Ingen träning, feber och sockerchock. Ujujuj...

3 kommentarer:

  1. Nämen, bara så där, typ... Det gillar vi inte! Hoppas det går över lika fort som det började.

    Krya-på-dig-kram!

    SvaraRadera
  2. När jag tänkte efter lite, insåg jag att jag haft väldigt ont i kroppen hela dagen. Misstog det dock för träningsvärk. Körde ju ett pilatespass i fredags och jag har en tendens att få ont på konstiga ställen efter det. =)

    Nåja, det var bra att få sova till slut. Helt matt i både knopp och kropp, men det blir nog bra.

    Tack för omtanken, sötisar.

    SvaraRadera