torsdag 28 april 2011

2 dagar kvar

och jag kan garantera att jag kommer att både bli trött som satan, svettig som en fontän och få träningsvärk.

Och jag som var orolig... *s*

Tempo, tempo, tempo säger Jarkko.

Ja, ja, ja säger Veronica.

:-D

Svårt att hitta musklerna i coreövningarna som är crunches och omvända crunches, men jag tror jag  måste koncentrera mig ännu mer på att trycka ner svanken i mattan. Den hade en tendens att åka upp på tillbakarörelsen och det är slarvigt.

Måste öka vikten något på tricepsövning och breda knäböj, knäböj med korsade armar var svårt med hantlar i händerna ;-P, men det som var svårt på riktigt var att hålla ryggen upprätt. Eller så upprätt som möjligt då. *hehe*

I övrigt är jag förvånad över att jag faktiskt gjorde HELA konditionspassen 2 stycken á 10 min! Imponerad av mig själv, även om jag inte orkade ta i lika mycket andra gången som första.

Det här kommer att bli en pina att göra varje dag i 30 dagar. Jag har en känsla av att någon dag då och då måste få bli en vilodag, eller en dag då jag inte försöker att öka belastningen.

Det visar sig.

Tempo, tempo, tempo.

*asg*

2 kommentarer:

  1. När jag har fått en översättning på det där corandet ska jag fundera på att testa jag också ;-) Go girl! Kram

    SvaraRadera
  2. MUAHAHAHAAAA!!! Du ska få en kurs och ett lexikon frun! *kram*

    SvaraRadera