måndag 25 april 2011

5 dagar kvar

Inte speciellt motiverad alls idag.

Klev upp klockan 6, drog i mig ett gäng piller och låtsades som att jag mådde supertoppenjättebra! *morr*

Åt frukost, drog på mig skinnstället och plockade ut motorcykeln och sedan har jag suttit i ett dike och domderat mer eller mindre hela dagen. Utbildning för våra nya och blivande instruktörer. Ja, lite gamlingar var på plats också, för dem var det repetition. Också nyttigt.

Solen har varit framme hela dagen kan jag meddela. Det syns på mina kinder och min näsa. *haha*

Nu är jag hemma. Planen var att dra i mig en smoothie, stoppa in revbenen i ugnen och ge mig ut på en promenad. Ingen träning igår och Fitnessfighten i antågande.

Det slutade med att jag kröp ner under filten i soffan, masade mig in i duschen, frös lite och kröp tillbaka ner under filten, åt revben med god avokadosalsa och avslutade med glass.

Ingen promenad idag heller. Inget annat i träningsväg i sikte idag. *s*

Matdagen har för övrigt varit god idag och jag var värd glass. Mumsig Oatly jordgubb.

Jarkko pratar om förberedelser idag. I sin blogg alltså. Förberedelser för matschemat, se till att man har rätt prylar hemma och inte utsätter sig för frestelser och dålig planering. Förberedelser för träningen, så att man förstår övningarna och börjar på rätt nivå på söndag.

Tydligen är våra kost- och träningsprogram på väg ut via e-post. Spännande.

Men just nu, skiter jag i vilket. Får jag gå och lägga mig snart?

7 kommentarer:

  1. Hoppas att morgondagen känns bättre

    SvaraRadera
  2. Gå och lägg dig nu vännen, du verkar behöva alla krafter du har inför den kommande utmaningen. Nattikram?

    SvaraRadera
  3. Det är sova som gäller, vaknade till nu när min älskling ringde. Tur det, så jag kunde säga godnatt till skrutt.

    Nu kryper jag ner under täcket igen, imorgon blir det helt säkert bättre och nattikramar till er båda! *mys*

    SvaraRadera
  4. Man kan ju inte vara på topp jämt!?

    SvaraRadera
  5. Det är ju så sant som det är sagt, Gökboet. Idag känns kroppen tung och seg. Tur att det brukar gå över. *trött*

    SvaraRadera