lördag 23 april 2011

7 dagar kvar

eller En tanke flera själar. *haha*

Idag fick jag ett ryck på morgonen, så jag drog på mig träningskläder och gick ut. 7 km blev det idag, innan frukost. Ett äpple på väg ut stoppade jag i mig, för säkerhets skull. Och när jag kom tillbaka, belönade jag mig själv med en god frukost. *nöjd*

Under rundan funderade jag lite på de 30 dagar som kommer närmare och närmare och insåg att kroppen kommer att vara ganska trött och lite sliten. Så, jag funderade på om jag skulle ta och boka in massagetid i slutet av perioden. Kanske även ett par under tiden.

Lustigt nog. För i Jarkkos blogg idag, som förberedelse för Fitnessfighten, skriver han just att han har bokat en timmes massage varje vecka under fighen. *haha*

Jag provade att gå-jogga lite idag. Det blev ca 1 km. Tungt, långsamt, det kändes som att jag nog promenerade snabbare än jag joggar, men jag hoppas att det går att vänja in kroppen så jag kan konditionsträna även utanför gymet. Jodå, cykeln ska också införskaffas, men jag vill ju jogga. Det var då själva f-n också. *flinar*

Vägde mig imorse och jag HAR verkligen gått upp ett kg?!? Jag säger inget mer än så, för jag har liksom inget att säga. Utom att jag hoppas att Fitnessfighten ska kickstarta förbränningen så att jag kommer under det där förhatliga 80-strecket.

Så det så.

Men, massage it will be. *bestämmer* Kanske till och med en innan 1a maj? *ler stort*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar