torsdag 21 april 2011

9 dagar kvar

Inte mycket att säga, 9 dagar till det självvalda helvetet börjar. *asg*

Jarkko skriver i sin blogg om hur träningsupplägget kommer vara i grunden, men att det sedan kommer att vara individuellt beroende på vad man är van att träna sedan förut.

20 min cardio och så helkroppsövningar uppdelat på överkropp/core/ben... lite som jag kör redan nu, men nu blir det (förhoppningsvis) andra övningar så jag får variation. Jag har nämligen redan gått på övertid på de program jag kör nu, men tyckte inte det var idé att kalla in Georgy när jag nu ska köra fighten hela maj.

Undrar hur det kommer bli med vikterna när jag kör Jarkkos program? Kommer jag att ha disciplin nog att köra så tungt så att jag kör skiten ur mig själv eller kommer jag att "fega"? Jag tycker ju att om man ändå ska lägga tid i gymet, man lika gärna kan göra det ordentligt. Fast jag vill ju inte tappa vikterna i huvudet och krypa ut därifrån på spaghettiben och inte ens kunna köra bilen hem, liksom. *s*

Det beror ju till viss del på dagsformen, men det handlar lite om att pressa sig själv. Att pressa MIG själv! Lite till. Och lite till. Under de här 30 dagarna...

Nä, det är ju torsdag, så nu sticker jag till gymet innan det är dags att göra påsk.

Pöss på er alla, snart är det dags. 9 dagar kvar som sagt. *haha*

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att det låter helkul. Vilken grej - du kommer att vara heltaggad när det börjar

    SvaraRadera
  2. Ja, kanske lite FÖR taggad, Shamrock?

    SvaraRadera