måndag 30 maj 2011

Fitnessfighten - dag 30

Sista dagen. Sista träningspasset avklarat. Tog i lite mer, lite bättre, lite tuffare. Tog övningar som jag visste skulle bita och jag tog i liiiiite extra på X-trainern. Fast jag orkade inte göra det där extra 10-minuterspasset på en konditionsmaskin.

Det ska jag nog ha som mål att göra. Nå'n gång. *haha*

Jag konditionade ihop 177 kcal på första 15 min och 122 kcal på de sista 10 min! Jag har ökat sedan dag 1 och det är ju liksom grejen. :-D

Jag har så satans svårt att motivera mig själv att träna kondition i någon större utsträckning, det är en utmaning och de senaste dagarna har allt vad träning heter varit en utmaning.

Imorgon är den första frivilligt träningsfria dagen sedan 1a maj. Fast jag sitter med kalendern framför mig och försöker räkna ut hur jag ska lyckas få in ett träningspass innan jag ska ut med fina Maria och äta på restaurang.

Dessutom har jag funderat på om det är värt att dricka vin imorgon och kommit fram till att det nog inte är det. Mest för att jag är skraj för att må dåligt, men också för att jag vet att jag vill fortsätta med min diet så bra jag kan även under juni.

Imorgon bitti är det vägning och mätning och jag kommer att ta mina efter-bilder på morgonen, så att allt blir vid samma tid som före-bilderna. Jag kommer antagligen att publicera eländet endera dagen. Kanske till och med redan imorgon, men det beror lite på när jag kommer hem. Maria och jag ska på AG och äta KÖTT!!! *haha*

Vi får se vad morgondagen bär med sig, men resultaten i Fitnessfighten ska in, det råder det ingen som helst tvekan om.

Puss på näsan alla! <3

3 kommentarer:

  1. Himla vad du är duktig!!

    SvaraRadera
  2. Malla, nu är det slut på duktigheten ett tag. Jag behöver semester. *haha*

    Tack! :-)

    SvaraRadera
  3. Vad var det jag sa! Bra jobbat. Se nu till och belöna dig med ngt som inte har med mat och vikt att göra. Du kommer att fixa resten också!

    Kram.

    SvaraRadera