tisdag 10 juni 2014

Sportoutfit #2

Hahaha! Måste ju bjuda på en bild till, dock inte riktigt lika förskräcklig som den med simglasögonen. Ja, om du frågar mig då. Du kanske har en HELT annan åsikt? ;)



Cykel förstås. Sportglasögon, jag flrstår nu varför man har så'na. Insekter är nämligen väldigt hårda...

Och för att förklara simglasögonen, jag hade råkat köpa herrstorlek. Dåg inte ebs att det fanns damvariant. När nu damvarianten är inhandlad är proportionerna något mer smickrande, men inte fan är man vacker i goggles hur som helst. *asg*

4 kommentarer:

  1. Cool!

    Och det faktum att du har en sport outfit på dig innebär ju att du sportar, och det är mer än vad jag gjort senaste tiden :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså, du VET att man kan sätta på sig grejerna utan att lyfta ett finger efteråt va?!? ;) Men jag skickar över ett jättelass med pepp till dig, så du konmer igång igen!

      Radera
  2. Du är väldigt duktig! Och snygg =D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha! Du är inte lite knäpp du! ;) <3

      Radera