fredag 6 juni 2014

Fitnessfighten juni 2014 - dag 6 = Seeeeeeeeeegt

Himmel vilken seg j-vla dag.
Och träningspasset tog en halvtimme extra för att ALLT gick i slow motion!
Själva övningarna SKA utföras långsamt, men det ska inte vara någon paus (eller så lite paus som möjligt) mellan dem. Jag hade lite paus. -er. Typ. *haha*

MEN! jag gjorde det. Jag gick och tränade. Dag 6 är avklarad.

Och joggingutvecklingen fortsätter.
10 min, hastighet 8 km/h, sista minuten 9 km/h.
Det är nog dags att ta ut den där stackars kroppen och jogga lite utanför gymets fyra väggar... Och lite längre än 10 min. Nå'n dag. Målet är 5 km utan att gå. Oavsett hastighet. Innan året är slut.

4 kommentarer:

  1. Jösses va duktig du är som tränar varje dag!!! Blir inte kroppen slut? Räcker det inte med promenader (eller powerwalk) nån dag då och då så att dina muskler hinner vila?!

    Tänk att jag tror också på viktväktarna- man får äta allt men med måtta! kroppen mår bäst då :-).
    Kämpa på!!! Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet du, Susanne, jag har minst två vilodagar varje vecka annars, men helst tre, det är bara nu i juni det blir träning 30 dgr i sträck. Utmaningen Fitnessfighten. En förändring jag dock måste göta för att orka, är att inte träna något annat än just det program som ingår i utmaningen.
      Tack för omtanken! :)

      Radera
  2. Hejja dig, shit va duktig och stark du är! och att du vågat börja jogga lite. det är ju kanon att du känner att det funkar! Hurra, va glad jag blir!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hua, vad snäll duvär. :) Tack! Jag måste ju ligga i nu, så jag är fit när vi ska till Playitas 2015! :D Jag vill ju inte ligga där som en padda när ni andra tränar för fullt.

      Radera