tisdag 10 juni 2014

Det där med vikten och variationen

Alltså, jag VET att jag inte ska väga mig mellan vägningarna, men ibland kan jag inte låta bli!
Som idag.
Jag behövde få bekräftat att det inte bara var inbillning. Att jag har blivit fluffigare på bara två dagar.
Det har jag.
På TVÅ DAGAR skiljer det exakt 1,5 kg!!!
Det måste vara vätska och det måste bero på återfallet med snabba kolhydrater i söndags i kombo med att jag äter "normalt" igen. Alltså inget Fitnessfightenextremt.
Men 1,5 kg. Knasigt.

Nåja, nu ska jag ta mitt fluff till jobbet och se till att dagen ger så bra förutsättningar som bara är möjligt för ett skönt träningspass ikväll.

Må väl denna tisdag. :)

3 kommentarer:

  1. För mig kan det diffa två kilo från morgon till kväll så jag är inte förvånad. Har du dessutom ätit kolhydrater mer än innan så samlar du vätska. Åh har du då tränat extra hårt, ja då samlar musklerna också vätska... Så inte så konstig. Upp på hästen igen, ät rätt och motionera lagom. Det låter ju så enkelt när jag säger det till andra... Hehehe

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tack för pepp! Tyvärr var det ju inte så enkelt, för det är naken morgonvikt

      Radera
    2. i båda fallen, ingen träning och kolhydraterna är ju identifierade. Jag får se kvittot/facit på söndag. ;)

      Radera