måndag 9 juni 2014

Ny kompis i garaget

Gör säkert varken att jag går ner i vikt eller får bättre kondition, men den gör mig definitivt väldigt glad!
Det har tagit 9 månader och mannen har kämpat emot hårt. Eftersom han behöver vara med i köpet för att det ska vara vettigt (oersonalrabatter) har jag varit tvungen att vänta på att han skulle ge med sig.
Igår gav han upp. Jag lyckades tjata hål i huvudet på honom! :D
Tur var väl det, för det fanns bara en enda kvar. I hela Sverige, som kunde ingå i den braiga personaldealen.
Gissa vem som inte hade blivit glad om det INTE hade funnits någon...

Nåja, därför blev det ingen blå, utan vit. Duger nog det med.
2 juli kommer han hem. :)


En del vill påstå att den lille vite är min femtioårskris. Jag skulle vilja säga att man lever bara en gpng och det är läge att passa på att njuta och ha kul! Plus att jag saknar mc:n lite och det här ersättter den. Minst lika mycket körglädje. <3

2 kommentarer:

  1. Wow!!! Helt rätt beslut! YOLO som ungarna skulle sagt.

    Hade jag inte 3 ungar med sportutrustning för ett helt hockeylag skulle jag oxå slå till :)

    Mamma köpte en cab till sig själv i 75-årspresent. Det tycker jag var coolt!

    SvaraRadera