söndag 15 juni 2014

Fitnessfighten juni 2014 - utmaningen härmed nedlagd

Jag lägger ner.
Det här var inte min grej idag.
Den här gången.
Jag älskar träningspassen, men jag är inte beredd att göra dem varje dag.
Ens i 30 dagar.
Det får ta den tid det tar, jag vill må bra på vägen och inte ha dåligt samvete för varje missat träningspass.

Idag har jag kört mountainbike i sammanlagt 4 timmar. Helat lås,ut och blåslagen, men lycklig för att jag åkte dit, och för att jag klarade det. Det mesta i alla fall.
Men, samtidigt ledsen för att jag får dåligt samvete för att jag inte pallar att göra träningspasset idag. Och så ska det ju inte vara, när jag redan tränat i fyra timmar!!! Så jag lägger ner.

Gårdagens pass var grymt bra! Men oh så korkat att köra tungt benpass dagen innan man ska ut i skogen och köra idiotstigar med mtb. ;)

Jag tar med mig det suveräna styrketräningsprogrammet från Fitnessfighten och lägger in det i min 4/dagar/vecka-rutin istället. Det blir grymt bra.


1 kommentar: