måndag 30 juni 2014

Lucky seven - vecka 5 av 7

83 kg

Det är vad vågen berättade för mig att jag vägde igår morse, invägning nummer 5 av 7 i min egenutmaning. Utmaningen som innebär att jag ska gå ner lite drygt 7 kg på 7 veckor för att få en 7:a som första viktsiffra innan jag åker på semester. (Och ska vara någorlunda snygg på kroatiska kusinens bröllop)

Invägning nummer 5 innebär att 4,2 kg är borta på 5 veckor. 3,1 kg kvar om jag ska lyckas med utmaningen. På två veckor.

Jag är skeptisk, men jag SATSAR!!! :D

Jag kan ju komma nära, det är bra.

Å andra sidan drabbades jag av ätnojan deluxe igår och åt ALLT jag kunde komma över. Choklad!!! Jag klämde i mig 20 viktväktarpoäng godis helt enkelt. Bara så där. Inte ens dåligt samvete fick jag. Och vilodag hade jag igår. *haha*

Nåja, två veckor kvar. Idag har det gått finfint med maten, ätit som planerat, inget knasigt sug och kände mig stark som en oxe på spinningpasset. Mumma!!!

Luck seven, here I come! :)



8 kommentarer:

  1. Det där fixar du, du SATSAR ju! Heja ♡

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, ja jag skrev visst det. Då är det väl bäst att jag GÖR det oxå!!! :D

      Radera
  2. Med strikt kost och lagom med motion så fixar du det! Kom igen nu!! Du vet ju att du kan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jävla dig. ;) Jag vet faktiskt inte om jag tycker att det är värt det. Jag känner mig rätt så tillfreds med takten just nu. Men, det är två veckor vi talar om... Okej då! *asg*

      Radera
    2. Kosten är 85% av en viktnedgång har jag hört så blir det för tufft så skippa träningen och gå all in på kosten! Pöss!!

      Radera
    3. Då får det hellre va' faktiskt. :)

      Radera
  3. Shit vad duktigt du är!!!! det klarar du, och imorgon blir det idel nyttigheter :) så spotta och håll i. så tror jag på dig under tiden!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, men liiite bra är jag nog. ;) Vi ses imorgon. Jag ser fram emot det.

      Radera