torsdag 27 mars 2014

GLASS!

Idag vill jag bara sitta i soffan och äta glass.
Det gjorde jag. Ett tag. Sedan stoppade jag glassbyttan i frysen och lagade mat.
Skar #%€$£ grönsaker.

Missade vattengympan idag pga yrsel, men på eftermiddagen fick jag lite energi och tog mig ut på en promenadrunda i solskenet.

PMS-mega-suget att äta allt hela tiden, som (som vanligt) pågått i en vecka, borde ta slut nu. Men eftersom jag inte riktigt vet NÄR mensen ska dyka upp, fattar jag inte alltid varför jag är så grinig och hungrig hela tiden.

Jag har ändå hållit mig inom men matbudget, fast jag ser att jag även har ätit upp lördagena motion redan innan den är utförd. *haha* Det är ju värre än att låna pengar, för det går ju inte att betala igen! *s* jag får ta en promenad imorgon, fredag, för att kompensera. En extra insättning på matkontot liksom.

Nåja, nu ska jag fortsätta att öva på att INTE ÄTA GLASS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar