tisdag 25 februari 2014

Apropå tanter

Och att jag uttryckte min fasa över enbart tanter i omklädningsrummet igår.
Jag skulle nog ha tittat mig i spegeln.
Det VAR bara tanter i omklädningsrummet igår och JAG ÄR EN AV DEM!!!!
*HAHAHAHA*

Jag är INTE nöjd med tantskapet. Medelålders, okej. Tant, NEJ!
Jag tror det är kroppsformen som gör't. Den där kroppsformen som jag för läääänge sedan lovade mig själv att aldrig få/ha. Tjockast på mitten med pinniga ben. Till och med älsklingsmannen kommenterade just det i helgen. DET var INTE kul! Om än sant... Han brukar inte säga saker om min vikt eller kroppshydda, om det inte är positivt. *suck* Och nej, han var inte alls elak, jag fick helt enkelt svar i ett samtal vi hade, så jag får ju skylla mig själv om jag nu inte ville veta sanningen. *s*

Medelåldern har tagit sin plats på riktigt, men f-n om jag tänker låta den äta upp mig! :D

Ha en finfin dag! Och akta er för alla utländska pollen som ramlar ner över Svea rike för tillfället. *snorig*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar