söndag 19 oktober 2014

Latmasken vinner

Just nu har jag en jättestor latmask i kroppen.
Jag tror att den kallas Höst och lever på regn, kyla och stress.
Den växer sig iaf större och starkare med de faktorerna på plats.

Igår vann den. Det blev en dag i sängen.
Med choklad.

Träningsvärken i benen, efter onsdagens benpass + 55 min spinningintervall, hade nästan lugnat sig och jag ställde in 90-minuterspasset för att köra i gymet istället, men... som sagt. Latmasken vann.

Jag behöver verkligen ett träningsprogram/-schema att följa. Ett som jag litar på ger mig den kondition, styrka och spänst jag strävar efter. Som kan lotsa mig genom faserna jag har framför mig. Som innehåller simning, cykling, löpning och styrka i rätt doser, på rätt sätt.
Alltså ett som jag inte har utformat sjölv.
För mig litar jag inte på. *haha*
Latmask.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar