måndag 13 oktober 2014

Fjällturen 2015

För den som inte redan är helt och fullt övertygad om att jag har blivit skvatt galen (inte bara halvgalen), här kommer Fjällturen 58 km motion.

http://www.fjallturen.se/vara-lopp/58-km-motion/


Jag har inte anmält mig än. Men, jag antar att jag blir tvungen. Snart. Den ingår nämligen i en väldigt orättvis deal. Jag fick ned mig en polare på Lidingöloppet MTB mot att jag hänger med på det här mördarloppet.

Bara att bita i det sura.

Fast just här och nu, på väg hem från naprapaten som stoppat nålar i min vänstra vad och hälsena, känns det inte som att jag någonsin borde träna ever again!!! *hahaha*

4 kommentarer:

  1. Nej, nej!! Skyll genast på att naprapaten förbjudit dig att vara med i ett sånt mördarlopp!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men, ååååh! Tack! Att jag inte tänkte på den ursäkten. ;)

      Radera
  2. Låter kul och hemskt på samma gång

    SvaraRadera