lördag 10 maj 2014

Tråkigt, tråkigare, tråkigast

Ingen inspiration alls.
Jag antar att man behöver så'na stunder också, för att veta att eller när det är bra.
Eller för att verkligen uppskatta när det är bra.
Men, jösses så trist det är.
Och så lite jag får gjort.
Eller... egentligen inte så farligt. Jag gör ju ändå. Bara inte lika inspirerat.
Eller inspirerande.
Maten går på rutin. Har ingen matfantasi, alltså har jag ingen mat planerad. Har inte haft på hela veckan.
Tog mig i krafen idag, så nu finns det lunch och middagar planerade och inhandlade till och med onsdag. Yeeey. ;)
Träningen ska vi inte tala om. Jo, det ska jag visst. Det är trögstartat!
Men jag gör det. Inte speciellt inspirerat där heller. 
Dags att ta hjälp kanske.

Fick iaf en god middag idag. Viktväktarrecept så klart (orkar inte räkna själv) och tyvärr mjölk i, men jag håller tummarna att konsekvenserna blir lindriga. ;)


Ryggbiff med broccoli, gorgonzolasås och tomat- och spenatsallad.
Inget vettigt att säga idag tyvärr.

Hittar du lite inspiration får du gärna skicka lite hit. Snigelpost går bra. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar