söndag 11 maj 2014

Fortfarande 8:or

Inte ett gram har jag tappat den här veckan.
Äter jag för mycket? Äter jag för lite?
F-n vet. *muttrar*
Förra veckan åt jag allt som gick att äta. Mina dagliga pp, veckobonusen och alla aktivitetspoäng.
Då gick jag ner typ 1,5 kg.
Den här veckan åt jag bara 4 av 49 vb-poäng, men så klart alla dagliga och aktivitetspoäng.
Jag tränade nog ungefär samma mängd.
Noll, nada, nil, ingenting.
Iofs inget upp heller. Jag antar att det bör ses som positivt, eftersom jag pt godis på lördagkvällen.
Men, fortfarande inom min poängram.
Orättvist.

Jag ska dock inte gnälla så mycket. Kroppen har förändrats jättemycket på de här 15 veckorna.
Jag har minskat 12 cm i midjan. Bara det. (Övriga mått får vänta lite, orkade inte idag.)

Fast kanske ska jag skylla på våghelvetet idag? ;) Batteriet tog slut, så jag kunde bara väga mig två ggr. Hade jag bara vägt mig en gång hade jag fått +0,2 kg som resultat. Lynnig våg. Tur jag måste köpa batteri, annars hade jag kanske stått där ff och funderat på vilket av viktresultaten som var det rätta? Det verkliga. *s*

Kroppen släpper ifrån sig det den är redo att släppa ifrån sig. Somliga får slits lite mer, andra mindre. Jag tillhör INTE den senare kategorin. Å andra sidan vill jag bara vara (och bli) stark och frisk.
Är det för mycket begärt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar