fredag 5 september 2014

Jag har glömt att presentera min nya kompis!

I garaget står ju en ny leksak! Den kom in i familjen lite tidigare än tänkt, men priset var så bra att jag helt enkelt var "tvungen" att slå till. Jag var faktiskt ute letade, om än inte så aktivt eller desperat, eftersom hösten innebär rea och jag tänkte att ett bra pris och stå hela vintern och vänta var bättre än att vänta till i vår och köpa jättedyrt. Som jag brukar... Typ. *haha*

Här är hon:



Inte testad än, mer än en kort, vinglig runda. Liiite annorlunda att cykla på än min stadiga mtb. *haha* Imorgon ska vi ut en runda för att se om det går att få lite fart på tanten. Scary!

Jag är lite kär i den här cykeln faktiskt, för den är så snygg!!! Jag gillar min mtb också, men den tilltalar mig inte rent estetiskt. Den behöver bytas ut bara för det, men med tanke på pengarna får den ändå hänga med ett tag. Den andra lilla go'biten fick jag för ungefär halva ordinarie pris. Det gillar jag. Också.

Nu ska jag bara få ordning på den där förbannade hälsenan och se till att kroppen är i skick att åla sig in i en våtdräkt, så är det dags att börja förberedelserna för nästa års utmaningar. :) Det börjar 2/5-15. Åtminstone den första fysiska utmaningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar