tisdag 14 januari 2014

Mer motivation?

Brukar du tänka att DÅ, DÅ måste jag ha gått ner si och så mycket. DÅ ska jag vara assnygg. MÅSTE vara assnygg!!!

Det gör jag. Tänker så alltså.

Av någon anledning brukar det dock inte räcka för att motivera mig att ta i och dessutom hålla kvar.

Det bästa vore ju om mitt eget välmående var den stora drivkraften. Det är ju dit jag vill komma, när jag nu sitter och sover i soffan framför TVn och inte gör något vettigt alls. Det är ju den tanken som jag vill ska driva mig att göra det som är bäst för MIG!
INTE att jag ska träffa den och den eller komma i en klänning eller ett par byxor.

Iofs gillar jag idén om att känna mig snygg naken. *L*

I maj har vi reunion, 30 år sedan vi gick ut gymnasiet.
I juli ska jag på bröllop. (inte mitt)

Nu åker jag på tjänsteresa i två veckor... Motsägelser? Haha, JA!
Men det är hinder som ska undanröjas!

HERE I COME!!!

Ha en finfin dag. 

3 kommentarer:

  1. Jo då tankarna känns igen och jag vill oxå vara snygg naken...

    SvaraRadera
  2. Ja jösses, vem vill inte det :)

    SvaraRadera
  3. Jag tror på att sätta målen lagom högt och inte slå ner på sig själv. Jag tror på att efter varje dag eller om så efter varje litet hinder jag övervunnit klappa mig själv på axeln och vara snäll mot mig själv. Ingen är prefekt och ingen kan allt. Klarar jag en dag med bra val är chansen större att det sporrar mig om jag är snäll mot mot mig själv än om jag klankar ner på mig själv för att jag gjorde si eller så.

    Blev så glad när jag såg att du bloggade igen!

    SvaraRadera