måndag 30 december 2013

Uppe ur hålet dag1

Jajamensan, jag stannade uppe ur hålet hela dagen! Tack "Cissi springer" och "Singelmamman" för initiativet. Jag har fått träffa 6 underbara, bloggande, skrattande, knasiga kvinnor som fick mig att undra vad jag har sysslat med där i hålet på soffkuddarna  länge?!?

Den där jäkla läkaren har nog rätt. Det är inte ett skit synd om mig. Det är bara att börja leva igen.
Marsch pannkaka. Eller hur man nu ska uttrycka det.

Förlåt alla fina, för att jag inte kommer ihåg era namn och bloggar, men jag ska ta reda på det innan jag hinner hem till Väsby minsann. iPaden i högsta hugg. Google och bloggar i fullt arbete.

Pöss! <3

Edit: Nu har jag hittat "En jordemors liv och lustar", "Fröken Blund slår dank" och "MariaGunilla". Verkligen roligt att träffa er! Nu är det bara en kvar... Jäkla skit att jag inte kommer ihåg. Hålet har nog mosat till hjärnan lite. Vänta ni bara! ;)

6 kommentarer:

  1. och jag har hittat hit :)
    Åh så kul! och du, ett stenkast från fyndet var det oxå, och singelmamman...mariagunilla hade ju en paleoblogg oxå, men det var väl allt. jättekul att träffa dig idag, hoppas vi ses igen snart!
    kram

    SvaraRadera
  2. ...Och nu har jag också hittat hit! Vilken kväll! Så himla kul att träffas...hoppas verkligen att det blir fler gånger :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Just det! "Ett stenkast från fyndet" var den jag saknade. Tack. :)
    Det är klart att det blir fler ggr.
    KRAMAR! :D

    SvaraRadera
  4. Tack själv för en underbar kväll! Så roligt att träffa dig och jag hoppas så att det blir fler gånger, du måste ju hålla dig uppe ur hålet :-)

    SvaraRadera
  5. Nästa gång så hjälps vi åt att skotta IGEN hålet, tycker jag! :D

    SvaraRadera
  6. Och jag ser fram emot att träffas i Kroatien!

    SvaraRadera