måndag 9 september 2013

Det här med information

Eller, kan du läsa?

Nu var det inte så enkelt. För jag läste. Som F-N! Och såg ingen skillnad. Och. Jag SÅG att bilderna på omslaget var likadana, men de heter olika och på bokus.com STOD det att pocketboken var en NY bok av Sanna Ehdin.

Så jag beställde båda.

Och sitter nu med två av samma.

Det upptäckte jag när jag bläddrade lite. Och så är ju bilderna misstänkt lika. Typ... *haha*

Fast pocketboken är en senare utgåva som är en den inbundna "Finn din energikod" med den nya titeln "Höj din energi".

Det kan man läsa om man går in på Sanna Ehdins egen webb. På bokus.com finns inte den informationen. Jag gick in och dubbelkollade.

Så, om någon är sugen på att läsa Sanna Ehdins bok/få en kopia av boken, tjoa till, jag delar gärna med mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar